H1 H2 H3 H4 H5 H7 H8 H10 H11 H12 H13 H14 H15 H16 H17

The Wild Beer Co. - Greetings from Somerset!

WildbeerNår jeg nu stammer fra Somerset, er det nu altså vigtig at vise noget godt fra Somerset!

Somerset er et grevskab i det sydvestlige England, hvor hovedbyen er Taunton. Af andre interessante byer er Glastonbury og Yeovil. I hjertet af West Country, Somerset er en destination af dramatiske kystlinje, badebyer, episke/fantastiske engelske landskaber og historiske steder,dogExplore the area, find things to do, watch videos, be inspired and plan your trip.Somerset is a West Country destination of captivating, yet huge contrasts, so it is often difficult to know where to start. enorme kontraster, så det er ofte svært at vide hvor man skal begynde.

Jeg begynder med nogle af deres fremragende øl, der nu kan findes i Holstebro. Alle deres øl har modtaget et hav af medajler, men smag og bedøm selv! Jeg har startet med at importere fire forskellige slags fra The Wild Beer Co.

”The Wild Beer Co ønsker at producere vilde øl, der er anderledes! Vi skal omskrive reglerne, ophidse dine smagsløg og udfordre din opfattelse af øl på en vild måde. Vi tror øl kan blive bedre og ønsker at inspirere folk til at drikke øl anderledes”.

Madness IPA - Hops + Hops + Hops!

Vores udgave af West Coast 'IPA - øl, udløste en revolution

Da Brett, (deres øl mester) ankom fra Californien kunne han ikke forstå, at der ikke var nogen af ​​hans elskede 'West Coast' IPAs let tilgængeligt i Storbritannien. Det var som set at denne øl er hans egen version af den stil, der udløste revolution indenfor øl håndværk i USA.

Blandt frugtplantager og græsgange af et grønt og behageligt Somerset landskab finder du deres usædvanlige bryggeri. Deres naboer på Westcombe Mejeri producerer en af ​​de fineste Cheddar oste i verden, og Madness balancerer dens intensitet og smag perfekt.

Åbn flasken til en tropisk sommer ”bowl” af aromaer, da denne øl handler meget om humlen. Der er masser og masser af sen humle og tør humle for at maksimere den smukke smag og aroma, så kan man opleve bølge efter bølge af tropiske og citrusfrugter. WOW!

WILD BEER CO 176 1

Epic Saison - Crisp + Zesty + Spicy!

En transkontinental fusion af belgisk øl og lækker amerikansk humle

Epic efter navn, episk af natur. Denne ”farmhouse” Ale er en transkontinental sammensmeltning af Belgiens ølkultur og den lækre Sorachi Ace humle i Nordamerika, bragt til live ved hjælp af West Country´s håndværksmæssige brygnings troldom.

Sådan en kompleks øl er en ”no-brainer” for sammensætning med mad - hvad med ovnstegt havørred, hvor de lyse citrus noter løfte fadet? Eller vær modig og inviter øllets krydderi på menu med en kraftig kylling karry.

I næsen, levere humlen endnu engang et stor stænk af tropiske frugter, efterfulgt et masse af krydderier. I munden en citrus, bittersød frugtagtig hersker, mens danserne stepdanser deres vej over hele tungen i finish.

Frisk 5,5% - Drink Now + Don´t Age + Freshest Hops!

Deres Pale ale, lavet med nordlig og sydlig halvkugle humle

Lavet med en passion for smag og et begær for humle - det er en sprælsk, duftende Pale ale. Mens konsistensen er (med rette), er de gået ”Wild” og smidt opskriftsbogen væk på denne øl.

Hvert halve år søger de nogle af de mest interessante humle fra de nordlige og sydlige halvkugle, hvilket betyder to humle høst og to forskellige spændende hop profiler.

I betragtning af den uforudsigelige høst, er du garanteret en fyndig humlekarakter, med en appetitlig bitterhed og en sprød tør finish, der vil sende dig tilbage efter mere.

Scarlet Fever 4.8% - Red Ale + Toffee Caramel + Citrus Hops!

En humlet rubinrød ale på hjerte, denne opløftende øl rejser en klassisk britisk stil til nye højder .

Nogle gange er der ret til at afvige fra den normale, gennemsnitlige eller den traditionelle. Nogle gange er der ret til at omfavne den nye, spændende og anderledes.

Prøv denne øl til en grillfest, hvor malt og kødet vil danse sammen på dine smagsløg. Kom så forår!

Citrus and floral notes from the aromatic New World hops perform a spectacular balancing act against the rich and robust smooth caramel and bready sweetness of the traditional English malts, before a long, moreish and crisp citrus finish leaves you gasping for more. Citrus og blomsteragtige noter fra de aromatiske New World humle udfører en spektakulær balancegang mod de rige og robust blød karamel og sødme af den traditionelle engelske malt, før en lang uimodståelig og sprød citrus finish, efterlader dig gispende efter mere.

Selvom virksomheden er lidt under 2 år gammel, har de allerede fået betydelig kritikerros, De har vundet sølv på 2013 International Beer Challenge samt Guld på ”Business of the Year Award”.

The Wild Beer Co. Blev for nylig importeret og introduceret hos Estate Wine. K

om forbi for at smage - Cheers from Somerset